Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
W grudniu br. media obiegła informacja, że ekspedientka placówki Dino Polska w Pile obsługiwała klientów w maseczce z hasłem "JBC PIS". Przedstawiciel sieci sklepów Dino podkreślił, że jeśli taka sytuacja miała miejsce, to nie odbyła się ona z inicjatywy firmy i była wbrew procedurom. Ewelina Radowicz, CEO, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że wszyscy pracownicy powinni mieć świadomość, że ich prywatne poglądy polityczne manifestowane podczas wykonywania obowiązków mogą mieć wpływ na negatywny odbiór ich pracodawcy w oczach opinii publicznej.
- Co powinna zrobić sieć handlowa Dino, aby wyjść bez szwanku z kryzysu wizerunkowego? - Sprawa wydaje się błaha, ale jednak odbiła się szerokim echem w mediach. Wydawałoby się, że sytuacja, w której pracownik jednego z setek sklepów w całej Polsce nakłada maseczkę z wulgarnym napisem ujawniającym jego poglądy polityczne, nie spowoduje kryzysu wizerunkowego sieci handlowej Dino. Stało się jednak inaczej. Co powinna w takiej sytuacji zrobić wspomniana sieć? Przygotować oficjalną odpowiedź, która wyrazi stanowisko zarządu i trafi do mediów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewelina Radowicz, CEO, Head of Public Relations w agencji Pitted Cherries.
- Żyjemy w czasach mediów społecznościowych i błyskawicznego obiegu informacji. To niestety sprawia, że wiele z naszych zachowań może rozpętać medialną burzę. Wszystko zależy od tego, czy konsumenci i dziennikarze kolokwialnie pisząc „podchwycą temat”. Na szczęście są to zazwyczaj "duże chmury", z których w konsekwencji spada "mały deszcz". Takie tematy często się pojawiają po to, aby za chwilę zniknąć - dodaje.
Przeczytaj także:
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Tomasz 2020-12-24 12:08:55
Brawo dla tej Pani. Dino staje się sklepem moim ulubionym.
Takie 8 gwiazdek , wyglądało by super nad logo sklepu . -
ABBA 2020-12-23 17:21:28
MBank i Wedel już ucierpiały na wizerunku. Teraz Dino. Poglądy można sobie afiszować poza praca i tyle takie działanie to działanie na szkodę swojego pracodawcy
-
ASZ 2020-12-23 15:38:19
Drobna korekta, gdyż patrząc na lokalizacje sklepów DINO - to wizerunkowo zyskają w oczach ponad 60% rodaków :))))
- 22:34 Semeniuk: jeżeli branża fitness otworzy się od 1 lutego, to będzie wyłączona...
- 19:17 Francja: Macron: dwa posiłki za 1 euro dla studentów w czasie pandemii
- 18:25 Europarlament przyjął sprawozdanie dotyczące prawa pracowników do bycia offline
- 17:01 Sprzedaż Burberry w Europie spadła o 40 proc.
- 16:51 Louis XIII Cabinets zadebiutował w Warszawie
- 16:47 Galeria Młociny inauguruje robienie zakupów poprzez streamingi live
- 16:45 Kraków: Policjantka próbowała ukraść alkohol w Biedronce
- 15:20 Jack Link's promuje się wśród e-graczy
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.