Dipy od SM Mlekpol z kampanią reklamową
Nowa kampania SM Mlekopol rozpocznie się w czerwcu, by następnie jesienią zaprezentować rozgrzewające dania. Finał odbędzie się podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, podczas których Dipy będą gotowe „do podania”.

Dipy od Mlekpol fot. mat. prasowe
Reklama
Dipy śmietanowe typu crème fraiche to nowość we francuskim stylu od SM Mlekpol. Wprowadzenie ich na rynek związane jest również z działaniami marketingowymi pod hasłem „Razem smaczniej”, które mają na celu wypromowanie kategorii produktów gotowych do użycia. W ramach działań prowadzona będzie intensywna kampania display oraz digital, pojawią się także billboardy sponsorskie w telewizji.
Na sklepowych półkach Dipy od SM Mlekpol dostępne są w trzech odsłonach smakowych:
- - z czosnkiem i ziołami,
- - z karmelizowaną cebulką i cheddarem,
- - z pomidorami, papryką i chili.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama