Dixy Group organizuje tygodnie tematyczne

- W ostatnich latach wiele lokalnych przedsiębiorstw zainwestowało w rozwój produkcji i są gotowi do dostarczania produktów wysokiej jakości nie tylko w swoim regionie, ale także w naszych sklepach - powiedziała Ekaterina Kumanina, dyrektor komunikacji w sieci Dixy.
Sieć chce zaprezentować specyfikę kulinarną różnych regionów Rosji.
Przypomnijmy, że niedawno sieć poinformowała, że zamierza wzmocnić współpracę z rosyjskimi dostawcami. Spółka planuje podwoić liczbę bezpośrednich umów we wszystkich kategoriach w ciągu najbliższych dwóch lat.
Pierwszy sklep Dixi został otwarty w Moskwie w 1999 roku. Standardowy paragon w sieci wynosi 339 rubli (ok. 20 zł). Sklepy operują na powierzchni handlowej ok. 300 mkw., a w ofercie mają od 2,7 tys. do 4,8 tys. SKU. Obecnie Grupa należy do trójki największych detalistów w Rosji pod względem sieci sprzedaży, przychodów i powierzchni sprzedaży.