Dixy Group otworzyła o 7 razy mniej sklepów niż w zeszłym roku

Co prawda obecnie sieć uruchomiła 98 placówek, ale blisko połowę z nich (44) była zmuszona zamknąć. W ciągu 8 miesięcy 2015 roku Grupa była w stanie otworzyć 393 sklepy, a tylko 25 placówek musiała zamknąć. Na koniec sierpnia 2016 roku powierzchnia sprzedaży Grupy wzrosła o 9 proc. rdr. do 936,915 mkw.
Jednocześnie rosną wyniki sieci po 8 miesiącach 2016 roku o 19,2 proc. rdr licząc w walucie lokalnej. W przeliczeniu na dolary wzrost wynosi na poziomie Grupy 1,1 proc. Największe przyrosty notuje sieć Dixy o 21,2 proc. po 8 miesiącach 2016 roku licząc w rublach i o 2,8 proc. licząc w USD.
Na koniec sierpnia do Grupy należało 2,762 sklepów, z czego 2,610 pod szyldem DIXY, 113 z logo
Victoria, 1 hala cash and carry oraz 38 kompaktowych hipermarketów MegaMart i MiniMart.