PARTNER PORTALU

Dm-drogeriemarkt personalizuje doświadczenie klienta z SAS Customer Intelligence 360

Autor: EK 18 czerwca 2021 14:23

Dm-drogeriemarkt personalizuje doświadczenie klienta z SAS Customer Intelligence 360 fot, personalizacja doświadczenia klienta to nowa droga do jego serca i portfela, shutterstock


Rok 2020 sprawił, że wiele interakcji ze świata codziennego przeniosło się do świata cyfrowego. Współczesna technologia umożliwia firmom personalizację doświadczeń zakupowych na masową skalę i kreowanie takiego kontaktu z marką, która pozwala konsumentom płynnie przechodzić pomiędzy światem offline i online. Jest to dziś kluczem do pozyskania lojalności klientów. Właściciel dm-drogeriemarkt, dzięki współpracy z SAS, odpowiada już na te potrzeby. Marka wkrótce pojawi się w Polsce.

Z raportu Deloitte „Tech Trends 2021” wynika, że w ciągu najbliższych dwóch lat firmy będą musiały stawić czoła rosnącym oczekiwaniom konsumentów, dotyczącym połączenia najlepszych cech interakcji zarówno ze świata cyfrowego, jak i realnego. Zwłaszcza, że coraz więcej klientów jest gotowych udostępniać swoje dane, jeśli zapewnia im to dostęp do produktów i usług, które odpowiadają ich osobistym potrzebom i wartościom. Celem dm-drogeriemarkt i jej informatycznej spółki zależnej dmTECH jest stworzenie idealnego wielokanałowego, spersonalizowanego podejścia do klienta.

We współpracy z SAS dmTECH opracowuje rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby klientów dm-drogeriemarkt we wszystkich kanałach i punktach kontaktu z marką – cyfrowo (strona internetowa, aplikacja mobilna, e-mail) lub na miejscu, w sklepach stacjonarnych. Marka chce wspierać klientów odpowiednią ofertą dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Dzięki SAS Customer Intelligence 360 spersonalizowane informacje docierają do nich w w odpowiednim czasie i kanale kontaktu.

- Każdy człowiek jest wyjątkowy. W dmTECH cenimy tę różnorodność. Wskutek współpracy z SAS jesteśmy w stanie zaproponować konsumentom wysoki poziom personalizacji, który jest dostosowany do ich preferencji i zainteresowań. Dzięki analizie danych jesteśmy też w stanie identyfikować osobiste potrzeby i przedstawiać każdemu klientowi skrojoną pod niego ofertę. Możemy zapewnić znacznie więcej niż jedynie przyjemne doświadczenie zakupowe - podają przedstawiciele dm-drogeriemarkt.

Umiejętność dostrzeżenia nowych zachowań klientów oraz dopasowania oferty do zmieniajacych się oczekiwań i trendów jest podstawą handlu detalicznego. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom na rynku retail konieczne staje się wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań analitycznych, które łączą dane z różnych kanałów sprzedażowych i marketingowych oraz wspierają procesy decyzyjne i zarządzanie interakcjami z klientem w tych kanałach.
Dzięki systemom optymalizującym działania marketingowo-sprzedażowe można stworzyć profil klientów 360°, który pokazuje, jak ewoluują ich zwyczaje zakupowe. Stanowi to podstawę do efektywnego realizowania komunikacji i interakcji z konsumentami w kanałach cyfrowych, personalizacji oferty i budowania pozytywnego doświadczenia kupującego.





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9193
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,99

  • Śr

    7,66

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.