Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Do 2015 roku CCC chce podwoić zajmowaną powierzchnię handlową

W 2012 roku firma zanotowała wzrost powierzchni handlowej w placówkach własnych o 24,7 proc. do poziomu 188,9 tys. mkw. wobec 151,5 tys. mkw. na dzień 31.12.2011. Taki przyrost oznaczał wzrost kosztów sprzedaży i ogólnego zarządu o prawie 18 proc.
Reklama

Grupa Kapitałowa CCC osiągnęła w 2012 roku łączny przychód w wysokości 1,3 mld złotych. To o prawie 230 mln złotych więcej, niż w roku 2011. Jednocześnie firma zanotowała zysk netto na poziomie 106,3 mln złotych, czyli o ponad 16 mln złotych mniej niż przed rokiem.Jako przyczynę słabszego zysku netto CCC podaje negatywny wpływ różnic walutowych a także wzrostu kosztów zakupu towarów. a także spadek marży.

 Spadek marży oraz wzrost kosztów sprzedaży spowodował spadek zysku z działalności operacyjnej o 11,1 proc. do poziomu 141,3 mln złotych.

W 2012 roku CCC otworzyło pierwsze sklepy w Rumunii, na Łotwie, na Ukrainie i w Kazachstanie. W tym momencie firma działa także w Czechach, Słowacji, Rosji i na Węgrzech. Zgodnie z założeniami strategicznymi na lata 2013-2015 CCC chce zdobyć pozycję lidera w każdym z krajów Europy Środkowej, umocnić swoją pozycję na rynku polskim oraz otworzyć pierwsze sklepy w Austrii, Chorwacji, Turcji i na Słowenii. Do 2015 roku CCC chcepodwoić obroty i zwiększyć powierzchnię handlową o 80 proc.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.