Do 2023 Zalando przedłuży żywotność 50 mln ubrań

Autor: EK 28 stycznia 2021 10:17

Zalando zobowiązało się do przedłużenia żywotności co najmniej 50 milionów produktów modowych do 2023 roku.

W 2019 r. Zalando przedłużyło żywotność 1 miliona artykułów modowych dzięki Zalando Zircle, cyfrowej aplikacji do sprzedaży i kupowania używanych ubrań. W 2020 r. firma wprowadziła nową kategorię „Pre-owned" w swoich sklepach internetowych, umożliwiając klientom wymianę swoich ubrań „jak nowych" bezpośrednio na platformie.

 Zalando nawiązało także współpracę z berlińskim startupem circular.fashion, aby opracować kolekcję „capsule"„redeZIGN for Circularity", zgodną z zasadami obiegu zamkniętego.

 Do 2023 r. Zalando chce przyczynić się do powstania obiegu zamkniętego, projektując swoje opakowania w sposób minimalizujący ilość odpadów, utrzymujący materiały w użyciu i eliminujący tworzywa sztuczne jednorazowego użytku. Opakowania Zalando są wykonane w 100% z kartonu pochodzącego z recyklingu, a „kosmetyczki" składają się w 100% z papieru pochodzącego z recyklingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8281

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    12,80

  • Śr

    8,08

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.