PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Do Biedronki zaczną dostarczać mniejsze firmy. Sieć dopuszcza dostawy do jednego magazynu

Autor: dlahandlu.pl 15 kwietnia 2020 14:44

Do Biedronki zaczną dostarczać mniejsze firmy. Sieć dopuszcza dostawy do jednego magazynu fot. materiały Jeronimo Martins

Biedronka rusza z akcją „Czas na wspieranie małych producentów”. W jej ramach producenci, którzy do tej pory działali na rynku regionalnie, bądź nie posiadali wystarczającej skali działania, mogą rozpocząć współpracę na poziomie regionalnym, z dostawami np. do jednego centrum dystrybucyjnego. W ten sposób sieć, chce pokazać klientom, którzy chcą kupować jeszcze bardziej lokalnie, że ma dla nich odpowiednią ofertę.

Biedronka na stronie internetowej zamieściła specjalnie przygotowany formularz kontaktowy, gdzie producenci mogą zgłosić swój akces do akcji, a przedstawiciele sieci skontaktują się z nimi w ciągu 2 tygodni.

Dzięki temu zwiększy się różnorodność produktowa, a poszukiwane przez klientów produkty regionalne, znajdą swoje miejsce na półkach sieci. Oferta dostępna w ramach akcji będzie zmienna w zależności od regionu, a nawet wybranych sklepów w danym województwie. W ten sposób ok. 40-50 artykułów w danym regionie trafi do sklepów i na strony cotygodniowych folderów promocyjnych Biedronki.
W ramach pierwszej oferty Biedronki są produkty regionalne: Kefir naturalny z Bychawy Lublanka, Andruty Kaliskie, mydło dermatologiczne z glinką kambryjską Dermaglin. W ramach akcji OSM Siedlce produkuje dla Biedronki nowy produkt - Serek Śmietankowy Krimi.

W 2019 roku firmy z Polski stanowiły w 93 proc. dostawców Biedronki w kategorii mięsa, w 100 proc. jeśli chodzi o ryby, w 68 proc. w przypadku warzyw i owoców, w 96 proc. w przypadku kategorii pieczywo i ciasta oraz w 51 proc. w kategorii kwiaty.

Dwa lata wcześniej, czyli w 2016 r. lokalni dostawcy Biedronki stanowili 79 proc. w przypadku kategorii warzyw i owoców, 98 proc. w kategorii mięsa, 99 proc. w kategorii ryby, 97 proc. jeśli chodzi o pieczywo i ciasta oraz 46 proc. w kategorii kwiaty.

- Preferowanie lokalnych dostawców pomaga zmniejszyć ślad węglowy związany z transportem
produktów, a jednocześnie stymuluje rozwój lokalny. Właśnie dlatego, na równych warunkach handlowych, wybieramy lokalnych dostawców - podsumował właściciel sieci.

Przypomnijmy, że polscy dostawcy od wielu lat współpracują nie tylko z Biedronką, ale także z innymi podmiotami należącymi do grupy Jeronimo Martins – portugalską siecią Pingo Doce oraz kolumbijską siecią Ara. Tylko w I połowie 2019 r. wartość sprzedaży produktów pochodzących od polskich dostawców do obu podmiotów wyniosła 12 milionów euro.

- Zasadą w Grupie Jeronimo Martins jest też to, że co najmniej 80% produktów spożywczych pochodzi od lokalnych dostawców. W 2018 r. 92% sprzedanych produktów w Biedronce było zakupione od lokalnych dostawców. Promujemy także rozwój polskich odmian warzyw i owoców, jak w przypadku śliwki węgierki, brzoskwini Inka i Harnaś oraz Jabłek Łąckich i Lubelskich - informuje sieć Biedronka.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6526
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    20,99

  • Śr

    17,88

  • Min

    12,84

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.