Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Do końca lutego elektroniczne etykiety cenowe będą działały w 300 sklepach Tesco

Elektroniczne etykiety cenowe ESEL funkcjonują już w ponad 150 sklepach Tesco (stan na połowę października), a ich łączna liczba w całej sieci Tesco przekracza 1,8 mln. Do końca lutego sieć Tesco planuje wprowadzić takie etykiety do ponad 300 sklepów w całej Polsce - pisze Rzeczpospolita.
Reklama
Nowa forma znakowania cen to znaczne udogodnienie dla klientów, którzy mają teraz pewność, że cena pod produktem zawsze zgadza się z ceną przy kasie i na paragonie. Dodajmy, że w Polsce tzw. wrażliwość cenowa konsumentów jest bardzo wysoka. Nawet drobne podwyżki są przez wielu od razu wychwytywane.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum