Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Do końca roku zakończy się rebranding Coffeeheaven

CHI Polska chce do końca 2015 roku zakończyć proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee. - Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Jackiewicz, dyrektor generalny CHI.
Reklama
Jak przebiega proces rebrandingu sieci Coffeeheaven na Costa Coffee?

Proces rebrandingu, który zaplanowaliśmy pod koniec 2013 roku i rozpoczęliśmy w lutym 2014 roku w Warszawie, przebiega zgodnie z planem, jaki ustaliliśmy rok temu. W ciągu pierwszych dwóch miesięcy procesem rebrandingu objęliśmy 20 stołecznych kawiarni i to właśnie w tych lokalach testowaliśmy rozwiązania i ocenialiśmy ich przydatność oraz skuteczność. Wcześniej oczywiście przeprowadziliśmy mnóstwo badań, aby zrozumieć potrzeby naszych klientów i to właśnie zgodnie z ich preferencjami powstały kawiarnie Costa Coffee w Polsce.

I tak pod koniec sierpnia 2014 r. rozpoczęliśmy rebranding kolejnych kawiarni w Warszawie. Obecnie już około 38 kawiarni Coffeeheaven działa pod szyldem Costa Coffee. Do lutego 2015 r. tych kawiarni będzie 56.

W naszej sieci działa 105 kawiarni, czyli do końca lutego procesem rebrandingu zostanie objętych ponad połowa lokali. Będę to kawiarnie w Warszawie oraz Łodzi. Zaraz po tych lokalizacjach rozpoczniemy proces rebrandingu w kolejnych miastach - najpierw tych większych (Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto), a później w kolejnych. Najpóźniej do końca 2015 roku chcemy zamknąć cały proces.

Czyli plan przebiegu rebrandingu, który firma założyła na starcie, nie jest zagrożony?

Wszystko powinno przebiegać według planu. Oczywiście za procesem rebrandingu stoją duże, kosztochłonne inwestycje. Mamy pieniądze na przeprowadzenie tych przedsięwzięć. Nie sądzę więc, aby coś stanęło na przeszkodzie i proces się opóźnił.

Dlaczego dopiero teraz - kilka lat po przejęciu cCoffeeheaven przez właściciela sieci Costa Coffee - zdecydowali się Państwo na rebranding?

Costa dokonała zakupu cCoffeeheaven w 2010 roku. Wtedy sieć operowała nie tylko w Polsce, ale także w Czechach, na Węgrzech i na Łotwie. Rebranding w tych krajach nastąpił o wiele szybciej niż w Polsce. Nasz kraj jest największym w regionie i oczywiście liderem pod względem ilości kawiarni Coffeeheaven i musieliśmy solidnie przygotować się do całego procesu.

Przypomnę, że w 2012 roku wprowadziliśmy przejściową markę Costa by Coffeeheaven i otworzyliśmy kilkanaście takich lokali. Na bazie tego brandu bardzo dużo nauczyliśmy się, jak powinny wyglądać i funkcjonować kawiarnie. Zawsze jednak dążyliśmy do całkowitego rebrandingu i zmiany logo.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.