Dobre wyniki sieci Carrefour w Polsce: Wzrost sprzedaży LfL o 4,4 proc., 12 sklepów więcej

Sprzedaż całej Grupy w pierwszym półroczu to 38,7 mld euro (wzrost LfL o 3,5 proc.). a sprzedaż na rodzimym rynku detalisty wyniosła 18,75 mld euro (wzrost LfL o 0,8 proc.).
Na koniec pierwszego półrocza Grupa miała w naszym kraju 862 sklepy (89 hipermarketów, 152 supermarketów i 621 sklepów typu convenience). Na koniec 2018 r. detalista prowadził w Polsce 850 placówek (89 hipermarketów, 152 supermarkety i 609 sklepów convenience). Oznacza to, że w ciągu 6 miesięcy 2019 r. Carrefour powiększył się w Polsce o 12 sklepów convenience.
- Carrefour wykazuje wyraźną poprawę wyników. Temu silnemu pędowi towarzyszy intensyfikacja naszego planu transformacji. Pomnażamy konkretne inicjatywy, aby lepiej obsługiwać naszych klientów. Inwestujemy w ceny, aby wspierać ich siłę nabywczą, oferujemy im szerszy zakres usług i bardziej innowacyjne formaty - mówi Alexandre Bompard, CEO Carrefour Group.