Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dobrewina.pl: na rynku mają szanse przetrwać tylko najlepsze koncepty

Specjalistyczne sklepy z winami to rozwijający się rynek jeśli chodzi o zapotrzebowanie klienta, ale także jeśli chodzi o konkurencyjność. Otwiera się dużo nowych sklepów, ale jestem pewien, że na rynku przetrwają jedynie najlepsze koncepty - uważa Włodzimierz Przybylski, dyrektor ds. rozwoju sieci sklepów dobrewina.pl
Reklama

- Naszą przewagą w tej branży jest po pierwsze towar, gdzie jest dobra selekcja i troska o jakość oraz zapewnienie dostępności tylko i wyłącznie w danym kanale. Po drugie sprzedawca, który umie docierać do klienta, zadbać o jego potrzeby, trafnie doradzać i tworzy relacje z klientem - dodaje nasz rozmówca.

Sieć sklepów dobrewina.pl prowadzi firma Grand Cru. Spółka generuje 12 mln zł przychodów rocznie, obecnie przygotowuje się do debiutu na New Connect. Firma prowadzi swój własny import, współpracując z ponad 40 dostawcami i dystrybutorami win i wyrobów delikatesowych w Europie, Ameryce Południowej, RPA i Australii

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.