Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dobroński Bubble Cider – innowacyjny pomysł na cydr spółki Jantoń

Dobroński Bubble Cider, czyli połączenie cydru z owocowymi Bubbles, przygotowała na nadchodzący sezon wiosenno-letni firma Jantoń. Miłośnicy cydru będą mieli możliwość wzbogacenia go o nowe, orzeźwiające doznanie – 3 rodzaje Bubbles z sokiem owocowym o smaku: limonki, maliny i jagody. Produkt pojawi się na rynku pod koniec maja, a jego sprzedaż zostanie wsparta komunikacją marketingową 360°. Dobroński Bubble Cider będzie dostępny zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym, a także w punktach HoReCa.
Reklama

Firma Jantoń, producent Cydru Dobrońskiego, z końcem maja wprowadza na rynek Dobroński Bubble Cider. To połączenie cydru o wyjątkowo przyjemnym, naturalnym słodko-kwaśnym smaku z owocowymi Bubbles daje nowe, orzeźwiające i oryginalne kompozycje. Do butelek 0,75 ml dołączana będzie saszetka zawierająca kulki z sokiem owocowym w jednym z 3 wariantów: limonki, jagody lub maliny. Dobroński Bubble Cider to świetny dodatek do wiosenno-letnich spotkań i relaksu na łonie natury. 

Elegancka butelka Cydru Dobrońskiego przywodzi na myśl słoneczne dni, a na sklepowych półkach teraz dodatkowo wyróżni ją kolorowa, specjalna saszetka z Bubbles. Obecność Dobroński Bubble Cider w punktach handlowych wzmocnią materiały POS w postaci plakatów, wobblerów i ulotek, a w HoReCa – specjalnie przygotowane standy. Prowadzona będzie również komunikacja produktu na Facebooku oraz działania skierowane do blogerów.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum