Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

DomoVita - ogólnopolska marka wody z kranu

2/5 Polaków z obawy przed zanieczyszczeniami rezygnuje z picia wody z kranu. Do picia “kranówki” zdecydował się więc przekonać swoich klientów Otwockie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, które jako pierwsze w Polsce wdrożyło projekt ogólnopolskiej marki wody z kranu DomoVita.
Reklama

Jak wyjaśniają przedstawiciele przedsiębiorstwa, picie wody z kranu to spora oszczędność. Polacy wypijają przeciętnie ok 1,5l wody dziennie, czteroosobowa rodzina na wodę zakupioną w sklepie wydaje każdego dnia ok 6 zł. Zakup 360l wody miejskiej to koszt porównywalny z zakupem 0,5l butelki wody.

- Przygotowaliśmy szczegółową analizę preferencji Polaków, ich obaw i lęków i wiemy już, że nadal niezbędna jest w tym obszarze edukacja - wyjaśnia pomysłodawca marki DomoVita Jacek Sadowski, szef krakowskiej agencji DEMO Effective Launching.

DomoVita powstała z myślą o działaniach na skalę ogólnopolską i ma skupiać w sobie wodociągi w całym kraju.

Całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.