PARTNER PORTALU

Dorato Blackcurrant startuje z kampanią

Autor: dlahandlu.pl 18 listopada 2020 11:31

Altavia Polska rozpoczyna współpracę z marką Dorato (Ambra). Agencja zapewnia wsparcie startującej kampanii nowego produktu - wina musującego Dorato Blackcurrant.

Po wygranym konkursie Altavia Polska rozpoczyna obsługę marki Dorato, należącej do firmy Ambra. 

Na potrzeby kampanii Altavia zajęła się zaprojektowaniem i przygotowaniem elementów ekspozycji w punktach sprzedaży. - Przy obowiązujących ograniczeniach prawnych to właśnie punkty sprzedaży są najważniejszym kanałem komunikacji w promocji produktów alkoholowych - mówi Tomasz Pawlicki, Senior Brand Manager Ambra Brands.

Akcja przebiega pod hasłem „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant”. Inspiracją do stworzenia nowego wina był znany francuski aperitif - koktajl Kir Royale. 

Kampania „Wieczór zyskuje nowy smak - Dorato Blackcurrant” jest skierowana do miłośników win musujących. Będzie obecna w sklepach kanału tradycyjnego jak i nowoczesnego na terenie całej Polski.

Ambra jest producentem, importerem i dystrybutorem win (w tym marek takich jak np.: Cin&Cin, Dorato, El Sol, Fresco, Pliska, Piccolo czy Cydr Lubelski).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7474
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,64

  • Śr

    4,08

  • Min

    3,19

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.