PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Dostawcy do sklepów Lidla wystąpili w kampanii reklamowej sieci

Autor: dlahandlu 8 stycznia 2018 09:43

Dostawcy do sklepów Lidla wystąpili w kampanii reklamowej sieci fot. materiały prasowe Lidl

Lidl Polska rozpoczął ogólnopolską wizerunkową kampanię reklamową swojej marki Ryneczek Lidla. W spotach występują autentyczni dostawcy owoców i warzyw. Jak mówią, współpraca z siecią pozwoliła im na skokowy wzrost.

Jak informuje serwis wirtualnemedia.pl, za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency i Havas Media. Nowa akcja reklamowa będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.

Lidl podkreśla, że marka Ryneczek Lidla to szczególnie istotny dla firmy obszar. W sklepach sieci można znaleźć ok. 100 różnych rodzajów warzyw i owoców. - Firma dopuszcza pozostałości substancji czynnych w wysokości maksymalnie jednej trzeciej poziomu ustalonego przez UE -  czyli o 2/3 mniej pestycydów będzie w produktach Lidla niż dopuszcza UE (nie dotyczy to BIO=EKO asortymentu, który w ogóle jest pozbawiony pestycydów) – podkreśla Lidl.

Sieć zapewnia, że ceni sobie współpracę z polskimi dostawcami oraz docenia jakość ich plonów, dlatego postanowił przedstawić swoich bohaterów i tym samym uświadamiać klientów na temat pochodzenia owoców i warzyw. Wszystko to w ramach ogólnopolskiej kampanii, w której właśnie oni grają główną rolę, opowiadając swoją historię i zapraszając do swoich gospodarstw.

W reklamach z kampanii występują: Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie, dostarczający do Lidla ziemniaki, Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie, dostawca włoszczyzny, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej.

Nowalijka z Piotrkowa Trybunalskiego to nowoczesne gospodarstwo prowadzone przez Państwa Renatę i Piotra Wychowałków. To właśnie tutaj po raz pierwszy w Polsce rozpoczęto produkcję metodą hydroponiczną – co pozwala hodować sałatę przez cały rok, od samego nasionka bez pestycydów. Gospodarstwo posiada także najnowocześniejszą linię do produkcji sałat gotowych do spożycia. - Od momentu rozpoczęcia współpracy z Lidlem nasza firma zwiększyła zatrudnienie o około 50%. Zrealizowaliśmy także bardzo duże inwestycje jak: budowa nowoczesnej szklarni oraz zakładu do produkcji sałatek mytych i zmiksowanych, jak i rozbudowa naszego gospodarstwa produkującego rukolę, roszponkę, szpinak, rzodkiewkę i koperek. Udało nam się rozwinąć eksport naszych produktów na rynki europejskie - mówi Piotr Wychowałek.


  • Prawda 2020-03-17 23:06:44

    Zabójca!!!

  • żurek 2018-02-15 09:52:48

    dostawca włoszczyzny jak coś ..

  • Chrześcijanin 2018-02-14 22:02:59

    Poprawka do mojego wcześniejszego komentarza - miało być "dostawco włoszczyzny".

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.