Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Douglas: Jesteśmy na TikToku, bo tam są konsumenci

Douglas Polska chce wykorzystać potencjał platformy TikTok, z której użytkownicy w dużej mierze czerpią informacje o produktach beauty.
Reklama

Za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw.

Douglas: Nasi konsumenci są na TikToku

Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów - dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę - wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.

- Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content - porady, trendy, informacje o nowościach - wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. - Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty - podkreśla.

 

Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu. 

Douglas w Polsce od 20 lat

Marka Douglas, która w ubr. roku obchodziła 111 rocznicę i 20-lecie obecności w Polsce, posiada obecnie 140 perfumerii. Proponuje klientom wielokanałową ofertę sprzedaży – oprócz perfumerii stacjonarnych są to sklep internetowy, marketplace, aplikacja mobilna, możliwość robienia zakupów podczas eventów live shopping.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum