Douglas: Jesteśmy na TikToku, bo tam są konsumenci

Za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw.
Douglas: Nasi konsumenci są na TikToku
Douglas Polska dostrzega wzrost znaczenia TikToka wśród konsumentów - dziś ma ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii marki jest fakt, że 80 proc. użytkowników deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę - wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.
- Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content - porady, trendy, informacje o nowościach - wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska. - Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty - podkreśla.

Czytaj więcej
Da Grasso wchodzi na TikToka
Poza wsparciem przy oficjalnym debiucie Douglas Polska na TikoToku, MullenLowe Warsaw, korzystając z narzędzi platformy zajmuje się koncepcjami kreatywnymi oraz nadzorem produkcyjnym contentu.
Douglas w Polsce od 20 lat
Marka Douglas, która w ubr. roku obchodziła 111 rocznicę i 20-lecie obecności w Polsce, posiada obecnie 140 perfumerii. Proponuje klientom wielokanałową ofertę sprzedaży – oprócz perfumerii stacjonarnych są to sklep internetowy, marketplace, aplikacja mobilna, możliwość robienia zakupów podczas eventów live shopping.