Dr Adam Mokrysz: Kieruję się badaniami, danymi i …biznesową intuicją

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2020 17:28

Dr Adam Mokrysz: Kieruję się badaniami, danymi i …biznesową intuicją fot. dr Adam Mokrysz, Mokate

O budowie rodzinnego koncernu Mokate, planach ekspansji zagranicznej i wyzwaniach, które przyniósł 2020 rok rozmawiamy z dr. Adamem Mokryszem, prezesem Grupy Mokate, sukcesorem i liderem rodzinnego biznesu.

Mokate w tym roku obchodzi swoje 30 lecie.
Tak, Mokate świętuje 30-lecie swojej działalności. Niewiele firm rodzinnych w Polsce może pochwalić się tak długą historią jak nasza. Na przestrzeni tego czasu bardzo dużo się zmieniło. Przeszliśmy drogę od małego, rodzinnego sklepu kolonialnego, po quasi koncern spożywczy o międzynarodowej renomie. Stworzony i rozwijany dzięki pasji i odwadze rodziny Mokrysz. Była to droga długa, trudna, czasami wyboista, ale solidnie wybrukowana siłą naszej pracowitości, konsekwencji, marzeń o międzynarodowym biznesie, a także wspaniałych ludzi, których przyszło nam zaprosić do współpracy po drodze. To oni wspólnie z nami tworzą wspaniały biznes i nigdy nie będą u nas numerem, jak to często bywa w globalnych koncernach. Bo u nas jest Pan Krzysztof, którego córka pięknie gra na fortepianie, a tam Pani Ewelinka, która najsprawniej obsługuje naszych klientów. Każdą osobę znam osobiście i każdy wnosi swój wkład, swoją cegiełkę w prężny rozwój naszej organizacji.

Dzisiaj jesteśmy jednym z największych producentów kawy i herbaty w Europie Środkowo-Wschodniej. Obsługujemy ponad 70 rynków zagranicznych i zdecydowanie należymy do czołówki, jeśli chodzi o rynek specjalistycznych półproduktów spożywczych. Obecnie przychody firmy przekraczają miliard złotych rocznie, a 70 proc. z nich pochodzi z rynków zagranicznych. W firmie pracuje ponad 1500 osób na całym świecie. Do najbardziej znanych marek Mokate należą: LOYD, NYCoffee, Mokate, Minutka, Marilla, Marizzi, Alpino, Babcia Jagoda.

W związku z 30-leciem chcemy przypomnieć naszym konsumentom o MOKATE. W ostatnim czasie podejmujemy bardzo dużo działań angażujących i aktywujących naszych konsumentów, takich jak konkursy, promocje konsumenckie. Efektem tych działań jest między innymi zaproszenie do współpracy w roli ambasadora marki Mokate kawa ziarnista – wybitnego polskiego aktora - Bogusława Lindę. W telewizji emitowany był spot promujący naszą nową kawę ziarnistą z polskim aktorem. Jest to produkt o doskonałej jakości, produkowany w nowo wybudowanej, na wskroś nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie palarni kawy.  Nie ukrywam, moja ulubiona pozycja w asortymencie Mokate!

Naszą herbatę Loyd promuje diva polskiej sceny muzycznej, wspaniała piosenkarka, pani Justyna Steczkowska. Już wkrótce nasi konsumenci zobaczą reklamę herbaty LOYD z jej udziałem w telewizji.  Nasi konsumenci mogli też ostatnio zobaczyć naszą reklamę telewizyjną cappuccino Mokate, z wpadającą w ucho piosenką i hasłem „Mokate. Ciesz się życiem!”. Ta linia produktowa przeszła w tym roku lifting związany z wizerunkiem opakowania, udoskonaleniem receptury, powstały też nowe atrakcyjne smaki cappuccino.


  • klient 2020-12-22 12:19:30

    Pomyślcie też o białych herbatach, na zakupach w sklepie widzę tylko dwóch producentów (niestety zagranicznych...), a nie ukrywam, że próbowałem już obu i czekam na produkty innych, chętnie kupię i spróbuję produkt wyprodukowany na miejscu w naszym kraju.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6507

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.