Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dr. Oetker startuje z wielkanocną kampanią

„Sekret królowych wypieków” to hasło kampanii reklamowej Drożdży instant i słodkich dekoracji Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w TV, prasie i Internecie.
Reklama

W połowie lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca Drożdże instant oraz szeroki wachlarz słodkich dekoracji Dr. Oetkera. Apot zachęca do rodzinnego przygotowania i dekorowania drożdżowych wypieków. Wraz ze startem kampanii na stronie www.oetker.pl zostanie uruchomiony specjalny serwis z przepisami i inspiracjami na Wielkanoc i nie tylko.

Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły będzie promowała przepisy na drożdżowe wypieki. Emisje reklamy zakładają 30 sekundowy spot nadawany zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVP, TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum