Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dr. Oetker wspiera sprzedaż Słodkiej Chwili konkursem

Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach.
Reklama

„Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – najpopularniejsze desery jednoporcjowe rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. 

Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym paragonie), zarejestrować na stronie www.słodkarozgrzewka.pl: dane, paragon i napisać „Jak Ciebie rozgrzewa Słodka Chwila?”. Jury nagrodzi najciekawsze odpowiedzi. Do wygrania w konkursie jest, aż 5000 kubków Słodka Chwila w zimowych sweterkach (5 x 1000 kubków):

Szczegóły i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.słodkarozgrzewka.pl

Konkurs wspierany jest reklamą telewizyjną, która informuje o konkursie i rozgrzewającej serii kisieli Słodka Chwila. Emisje reklamy będą miały miejsce zarówno w szeroko zasięgowych stacjach (TVN, Polsat) jak i stacjach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Działania w Internecie wspierające konkurs i Słodką Chwilę obejmą spoty reklamowe na VOD, reklamy odsłonowe oraz działania w mediach społecznościowych.

Za kreację spotu promocyjnego i organizację konkursu odpowiada GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum