PARTNER PORTALU

Drogerie Jasmin mają ponad 50 placówek

www.franczyzawpolsce.pl 7 października 2010 10:59

Program franczyzowy Polskiej Grupy Drogeryjnej pod marką Drogerie Jasmin wystartował kilka miesięcy temu. Do sieci dołączyło już ponad 50 placówek, z czego 16 działa w pełnej wizualizacji.

- Budowę sieci Drogerie Jasmin rozpoczęliśmy na bazie innej sieci franczyzowej Drogerie Aster oraz przy współpracy z grupą zakupową Bravo - łącznie ok. 120 sklepów. Wynika to z tego, że przejęliśmy spółkę zarządzająca siecią Aster oraz dystrybutora kosmetyków Adistor, wokół którego skupiona była grupa Bravo. W momencie przejęć wszystkie dotychczasowe umowy, którymi były związane te drogerie, przestawały obowiązywać. Ich właściciele mogli zdecydować, czy chcą przystąpić do sieci Drogerie Jasmin. Niektórzy przyłączyli się bardzo szybko, ale wielu na razie przygląda się naszemu systemowi. Sieci, w ramach których funkcjonowali dotychczas, to były dość luźne zrzeszenia bazujące na wspólnej polityce zakupowej czy programach lojalnościowych. My proponujemy znacznie ściślejsze zasady współpracy, które dla tych przedsiębiorców są czymś nowym, a więc i niełatwym do zaakceptowania - mówi Marzena Gradecka, prezes Polskiej Grupy Drogeryjnej.

Kto może dołączyć do sieci? Na obecnym etapie rozwoju firma bierze pod uwagę tylko dotychczasowych klientów PGD, którzy nie mają kłopotow z płatnościami. Minimalna powierzchnia takiego sklepu to 30 mkw., powinien on mieć możliwość prowadzenia przynajmniej sprzedaży mieszanej (samoobsługa i zza lady). Nie ma ograniczeń co do lokalizacji.

- Nasze wymogi to przede wszystkim: dostosowanie wizualne sklepu na zewnątrz oraz wewnątrz do standardów sieci, przestrzeganie zasad ekspozycji oraz aktywne i zgodne z procedurami uczestnictwo w sieciowych akcjach promocyjnych, reklamowych i marketingowych. Wymagamy także utrzymywania w ciągłej sprzedaży uzgodnionej puli indeksów - w pierwszej fazie będzie to ok. 2500 - wytypowanych i zarządzanych przez centralę sieci. Ma to na celu wystandaryzowanie oferty oraz prace nad optymalizacją cen i marż. Ponadto wszystkie Drogerie Jasmin muszą zaopatrywać się w Polskiej Grupie Drogeryjnej, gdyż tylko to umożliwi sprawne realizowanie promocji, i gazetek oraz działań handlowych.

Franczyzobiorcy otrzymają od nas projekt wizualizacji sklepu, schemat technologiczny, szkolenia, a także jednolity system informatyczny, na który licencja jest bezpłatna. Przede wszystkim jednak będziemy w imieniu całej sieci negocjować jak najkorzystniejsze warunki handlowe z producentami i dystrybutorami. Będziemy także organizować akcje promocyjne zmierzające do promowania i reklamy sieci Jasmin, w tym również konkretnej drogerii. Planujemy także wiele rozwiązań podnoszących zyskowność biznesu, których wdrożenie będzie miało sens dopiero przy odpowiedniej skali działania, przynajmniej na poziomie 200 sklepów - mówi Marzena Gradecka.


Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9902
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.