PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Drogerie Natura: 20 proc. udział marki własnej w sprzedaży kosmetyków kolorowych

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2010 12:59

- Od konkurencji odróżnia nas przede wszystkim typowo drogeryjny asortyment (bez artykułów przemysłowych, jak w sklepach sieci Rossmann, samoobsługowe stoiska kosmetyków kolorowych, których brak w kanale tradycyjnym) oraz stale rozbudowywany dział kosmetyków kolorowych. Z sukcesem wprowadzamy w tej kategorii marki własne, których ilościowy udział w sprzedaży wynosi już około 20 proc. - powiedział Wojciech Filipczyk, prezes sieci Drogerie Natura.

Nasze nowe hasło brzmi "Twój doradca w makijażu i pielęgnacji" i tak też chcemy być postrzegani, ponieważ na wzrosty powyżej rynku wpływa kierunek rozwoju, który wybraliśmy tj. specjalizacja w produktach wymagających porady przy sprzedaży, m.in. pielęgnacja twarzy i kosmetyka kolorowa - dodaje Filipczyk. 

Podkreśla również znaczenie produktów marki własnej.  - Marka kosmetyków kolorowych Sensique po kilku miesiącach osiągnęła 4 proc. udział w rynku, jeszcze szybciej rosną udziały kosmetyków z serii My Secret. Idziemy za ciosem, pod koniec września wprowadzimy kolejną markę własną, pojawią się też produkty do stylizacji włosów pod marką Ariste - mówi prezes Filipczyk.

Prezes podsumował 20 lat działalności sieci. - Sklepy znacznie zmieniły swój wizerunek. W tej chwili dominują jasne barwy, przy stoiskach z kosmetykami kolorowymi zastosowaliśmy światło, które imituje dzienne, co jest bardzo ważne dla klientek. Zmieniliśmy również logo, do końca roku powinniśmy ujednolicić wszystkie nasze placówki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7683
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.