Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.
Reklama

Elementami kampanii, której celem jest promocja produktu firmy Drosed – Kurczaka Kukurydzianego, są billboardy oraz citylighty rozmieszczone w 40 miastach na terenie całego kraju. Oprócz działań zewnętrznych w ramach kampanii w sklepach będą prowadzone animacje. Działania będą prowadzone również w listopadzie. Za przygotowanie kampanii odpowiada firma Brandcomm Polska Sp z o.o.

Dodatkowo Kurczak Kukurydziany promowany jest poprzez konkurs skierowany do konsumentów „Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić Kurczaka Kukurydzianego marki Drosed w trakcie okresu promocyjnego od 15.10.2015 do 15.11.2015, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.kukurydziany.pl i zgłosić swój przepis na potrawę. Do wygrania są trzy vouchery o wartości 5.000 zł do wykorzystania na wybrany wyjazd turystyczny oraz nagrody dodatkowe. Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Brandcomm Polska.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum