Druga rozbudowa Sonata Park w Sochaczewie. Carrefour uatrakcyjnia galerie handlowe

- Carrefour Polska podsumował wyniki działalności swoich galerii handlowych w 2023 roku. Od stycznia firma podpisała na polskim rynku łącznie 36 umów najmu, nawiązując współpracę z 31 nowymi markami oraz przedłużyła około 140 kontraktów.
- W tym czasie do portfolio sieci dołączyły takie marki jak, m.in.: New Yorker, Dealz czy Tchibo, a wskaźnik komercjalizacji obiektów osiągnął poziom blisko 98%.
Carrefour zarządza w Polsce ponad 20 dużymi centrami handlowymi o łącznej powierzchni przekraczającej 230 000 m2 GLA. Firma aktywnie inwestuje w swój portfel nieruchomości – od początku 2023 roku przedłużyła już 138 umów najmu oraz podpisała 36 nowych kontraktów, rozszerzając portfolio o 31 nowych marek.
Rekomercjalizacja centrów handlowych Carrefour
- Pomimo trudnej sytuacji rynkowej związanej z wysoką inflacją i rosnącymi kosztami utrzymania, centra handlowe należące do Carrefour Polska osiągają bardzo dobre wyniki. Dzięki ugruntowanej pozycji naszych obiektów na lokalnych rynkach, skutecznym działaniom marketingowym oraz elastycznemu podejściu do zmiennych warunków panujących w branży, notujemy rosnące zainteresowanie najemców możliwością przedłużenia umów na kolejne lata, a także dołączeniem do naszego portfela nowych marek. Dzięki temu umacniamy pozycję naszych obiektów i stale podnosimy ich atrakcyjność — mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych Carrefour.
Flagowy park handlowy firmy Carrefour
Carrefour kontynuuje też, zapoczątkowany w poprzednich latach, proces modernizacji i rekomercjalizacji swoich obiektów. Obecnie sieć finalizuje już drugą rozbudowę Sonata Park w Sochaczewie, swojego flagowego parku handlowego, którego nowa część zostanie otwarta dla klientów w listopadzie 2023.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.