Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

DrWitt z kampanią w mediach społecznościowych

Obecna kampania marki DrWitt w mediach społecznościowych zwraca uwagę na zalety nowej linii produktów, czyli Vitamin Water – to jedyne wody witaminowe ze specjalną membraną, która chroni cenne składniki przed utlenieniem.
Reklama

DrWitt Vitamin Water to jedyna woda witaminowa z membraną, która chroni witaminy przed utlenieniem. A jest co chronić. Wody witaminowe DrWitt zawierają: magnez, cynk, selen, niacynę, witaminę B6, witaminę B12, witaminę E, kwas foliowy, biotynę, kwas pantotenowy. Co więcej, witaminy w DrWitt Vitamin Water pochodzą od renomowanego europejskiego dostawcy i oznaczone są certyfikatem Q-Blends.

Energiczna reklama emitowana jest w social mediach (na Facebooku, Instagramie i YouTube).
Nowa linia DrWitt Vitamin Water to 3 smaki: mango – cytryna z dodatkiem witamin i magnezu, grapefruit – aloes z witaminami oraz selenem, a także wersja bez dodatku cukru o smaku truskawkowo-cytrynowym, oczywiście z witaminami i cynkiem. Wszystkie w opakowaniach o pojemności 550 ml.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum