Duda Nasze Polskie promuje wędliny akcją Pojedynek Smaku

Autor: dlahandlu.pl 25 stycznia 2021 09:19

Duda Nasze Polskie promuje wędliny akcją Pojedynek Smaku fot, Duda Polska

Marka wędlin Duda Nasze Polskie rusza z akcją pod hasłem „Pojedynek Smaku”. Firma zaprosiła do współpracy influencerów kulinarnych. Ich celem będzie promocja polskiej kuchni regionalnej. Zmagania oceniać będzie Ewa Wachowicz. Akcja wystartuje 25 stycznia. Influencerzy będą rywalizować przez 7 tygodni.


W akcji weźmie udział szesnastu twórców kulinarnych z całej Polski, którzy zmierzą się ze sobą
w parach. Ich zadaniem będzie przygotowanie propozycji dania charakterystycznego dla reprezentowanego przez siebie regionu. Każdy influencer będzie reprezentował inną część Polski, a co za tym idzie, inną kuchnię. Ich zmagania będzie obserwować i komentować Ewa Wachowicz, ale o zwycięstwie zadecydują internauci. Wyboru faworyta będzie można dokonać na stronie www.pojedyneksmaku.pl. Głosujący będą mogli wziąć też udział w konkursie, w którym do wygrania będą nagrody. Zwycięzcy poszczególnych duetów zmierzą się ze sobą w kolejnych etapach. Każda para influencerów będzie rywalizować na dania w oparciu o ten sam produkt marki Duda Nasze Polskie.
W pierwszym starciu zmierzą się kuchnia podhalańska i kurpiowska. W pozostałych pojedynkach widzowie będą mogli zobaczyć dania Warmii i Mazur, Śląska, Świętokrzyskiego, Regionu żywieckiego, Mazowsza, Wielkopolski, Podkarpacia, Podlasia, Kresów, Kujaw, Lubelszczyzny, Pomorza, Małopolski
i Kaszub.

Zmagania będą emitowane na profilach influencerów, stronie internetowej www.pojedyneksmaku.pl oraz w mediach społecznościowych marki Duda – na Facebooku (@DudaNaszePolskie) i Instagramie (@duda_naszepolskie). Kulinarna rywalizacja będzie trwała 7 tygodni i rozpocznie się od eliminacji 25.01. Etap ten będzie trwał do 14.02, następnie zaplanowano półfinały, które zakończą się 7.03. Wielki finał projektu odbędzie się 14.03.
Akcja „Pojedynek Smaku”’ jest elementem kampanii 360 „Poznaj najlepszy smak”, w ramach której prowadzone są działania komunikacyjne w telewizji, prasie, digitalu i punktach sprzedaży. Wśród działań komunikacyjnych można wymienić m.in. sponsoring programu „Kuchenne Rewolucje” czy lokowanie produktów w bloku kulinarnym w Pytaniu Na Śniadanie. W tym ostatnim, widzowie mogli zobaczyć propozycje dań z wykorzystaniem produktów marki Duda Nasze Polskie w wykonaniu Tomasza Królikowskiego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8298
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,32

  • Śr

    6,02

  • Min

    4,00

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.