Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Duży Ben ma 300 sklepów. Rodzime marki na półkach, dowóz od Glovo (zdjęcia)

Sieć marketów alkoholowych Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, otworzyła 300. sklep. To kolejny kamień milowy w rozwoju konceptu. W 2022 roku do sieci dołączyło ponad 100 nowych sklepów.
Reklama

Sklep Dużego Bena numer 300 powstał we Wrocławiu, przy ulicy Wojanowskiej. To jednocześnie 40. sklep marki w tym mieście. Nowe otwarcia są konsekwencją realizacji strategii ekspansji, dzięki której sieć jest już dostępna w 120 miastach i 11 województwach oraz ma ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. Duży Ben to jeden z flagowych, obok e-supermarketu Frisco, projektów Grupy Eurocash.

Połączenie sklepu specjalistycznego z doradztwem

- Markety alkoholowe Duży Ben są połączeniem sklepu specjalistycznego, oferującego ponad 1500 produktów z profesjonalnym doradztwem, a także z elementami convenience, takimi jak atrakcyjna lokalizacja, długie godziny otwarcia, samoobsługa czy dostawa do domu. Chcemy rozwijać ten koncept, podążając za trendami i oczekiwaniami naszych klientów - mówi Michał Florkiewicz, dyrektor zarządzający sieci Duży Ben w Grupie Eurocash.

Duży Ben rozwija także wachlarz usług dodatkowych, oferowanych w wybranych placówkach. W ostatnich miesiącach nawiązał współprace m.in. z InPost i Pointpack (w zakresie odbioru przesyłek). Z kolei dzięki Glovo konsumenci między innymi w Warszawie, Wrocławiu czy Poznaniu mogą zamówić zakupy z Dużego Bena do domu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub usługi Click&Collect. Celem sieci jest, by działać zgodnie z zasadą one-stop-shop, czyli wszystko w jednym miejscu.

- Wraz z dalszą ekspansją rozwijamy wachlarz usług po to, aby być jeszcze bliżej konsumentów i w pełni zaspokajać ich potrzeby. To z myślą o nich wprowadziliśmy program lojalnościowy dla stałych klientów Dużego Bena. Jesteśmy odpowiedzią na niszę rynkową w segmencie sklepów detalicznych, oferujemy atrakcyjny format sprzedaży piw, win oraz alkoholi mocnych – podkreśla Michał Florkiewicz.

Duży Ben - format sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi

Sieć dynamicznie rozwijała się w 2022 roku. Jej sprzedaż w trzecim kwartale br. wzrosła o 73 proc. r/r do 81 mln zł, przy wzroście sprzedaży dla tej samej liczby placówek (LFL) na poziomie niemal 26 proc.

Duży Ben to format sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi. W ofercie konsumenci znajdą trunki, marki koneserskie i premium, a także wyroby tytoniowe, napoje gazowane i niegazowane, słone przekąski oraz słodycze. W ramach wspierania lokalnych firm sklepy oferują rodzime marki we wszystkich swoich działach. Siłą sieci jest przede wszystkim profesjonalne doradztwo i atrakcyjne promocje.

Grupa Eurocash to polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybkozbywalnych (FMCG). Współpracuje z ok. 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji.

Grupa Eurocash to również organizator sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich: ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep czy Duży Ben. W ramach Eurocash działa również Frisco.pl – największy w Polsce internetowy market spożywczy.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum