Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Duży potencjał rozwoju segmentu dóbr luksusowych w Warszawie

Polskie ulice handlowe wypadają pozytywnie na tle europejskiej konkurencji. Względnie spora dostępność lokali przy wiodących ulicach handlowych oraz najniższe roczne stawki czynszowe na poziomie poniżej 1,000 € /mkw, dają zielone światło do rozwoju w najbardziej prestiżowych lokalizacjach centralnych znanym markom międzynarodowym, również tym nowym - mówi Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w Jones Lang LaSalle.
Reklama

- Warszawę cechuje wciąż duży potencjał rozwoju segmentu dóbr luksusowych. Zauważalny jest wzrost popytu na dobra luksusowe, co pociąga za sobą coraz większe zainteresowanie prestiżowymi powierzchniami handlowymi. Niska liczba sklepów własnych najbardziej luksusowych światowych marek nie oznacza, iż produktów tych w Warszawie nie znajdziemy. Większość z nich zdecydowało się jednak na wejście na polski rynek poprzez programy franczyzowe, które zgodnie z przyjętą metodologią badania, nie zostały w nim uwzględni - mówi Anna Wysocka.

Jak czytamy w raporcie firmy, w Warszawie najbardziej popularną lokalizacją dla marek z najwyższego koszyka cenowego pozostają okolice Placu Trzech Krzyży. To tu swoje sklepy otworzyli m.in.: Ermenegildo Zegna, Max Mara, Burberry, Hugo Boss, Escada, Carolina Herrera, Lacoste, Coccinelle, Emporio Armani, Francesco Biasia oraz TruTrussardi. Nową lokalizacją dla marek luksusowych może okazać się dom towarowy Wolf Bracka - inwestycja zlokalizowana około 200 m od Placu Trzech Krzyży, której otwarcie planowane jest jeszcze tego lata.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.