Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dwa centra handlowe należące do Newbridge notują lepsze wyniki niż rok temu

Rosnąca liczba odwiedzających dwa centra convenience należące do Newbridge, Nowe Czyżyny w Krakowie i Nowe Bielawy w Toruniu, pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe obiektów. Czerwiec był pierwszym miesiącem od zniesienia lockdown'u, w którym najemcy centrów Newbridge zanotowali znaczący wzrost obrotów przypadających na jednego klienta.
Reklama

I tak w Nowych Bielawach powiększyły się one aż o 14,7 proc. w stosunku do czerwca 2019, a w Nowych Czyżynach rok do roku blisko o 11 proc. Zdaniem Marty Drzewieckiej, Portfolio Property & Marketing Manager w Newbridge, to sygnał, że sytuacja w centrach convenience należących do Newbridge stabilizuje się.

- Czerwcowy wzrost obrotów wyraźnie pokazuje, że klienci naszych centrów w Toruniu i Krakowie nie zaciskają pasa. Wręcz przeciwnie, wydają więcej niż przed rokiem. Jest to optymistyczna prognoza na kolejne miesiące - dodaje.

Temu ożywieniu sprzedaży w Nowych Czyżynach i Nowych Bielawach sprzyja kilka czynników. - W ostatnim miesiącu wyraźnie zmieniły się nastroje konsumentów. Klienci oswoili się z nową rzeczywistością i chętniej udają się na zakupy. Mniejsze obawy przełożyły się na częstsze wizyty. W przełamaniu oporów zakupowych pomogły także wyprzedaże - mówi Drzewiecka.

Nie bez znaczenia dla obrotów był także fakt, że już w czerwcu 100 proc. oferty Nowych Czyżyn dostępne było dla klientów centrów. Otwarte i zatowarowane były wszystkie sklepy. Czynne były również punkty usługowe oraz lokale gastronomiczne.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum