Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dwucyfrowy wzrost Lidla we Francji

Michel Biero, członek zarządu francuskiego oddziału Lidla, omówił działalność sieci na najważniejszym rynku zagranicznym niemieckiego dyskontera. - Rok 2017 był bardzo dobrym rokiem i przewyższył nasze oczekiwania. Odnotowaliśmy ładny, dwucyfrowy wzrost - powiedział francuskiemu magazynowi handlowemu LSA na kilka dni przed końcem roku finansowego. -  Pozostaniemy na tej fali w kolejnym roku - dodał.
Reklama

Przedstawiając dane dotyczące sprzedaży powiedział, że już w 2016 roku Lidl Francja przekroczył granicę 10 mld euro sprzedaży. Zapowiedział też, że sieć nie będzie dokonywała żadnych zmian w strategii inwestycyjnej.

Lidl swoją ofertę kieruje głównie do rodzin, w tym rodzin z dziećmi i osób posiadających zwierzęta domowe. Detalista właśnie wprowadzili asortyment dla dzieci w całym kraju, który jest promowany na międzynarodowej stronie lidl-baby.com. Współpracuje z marką Blédina, oferując około 50 produktów. Karmy dla zwierząt również były ostatnio w centrum uwagi. Prostota - tak Biero definiuje podejście Lidla do konsumentów,

W odniesieniu do liczby sklepów firmy, która od kilku lat oscyluje w okolicach 1500 placówek, Biero przyznał, że ekspansja nie została jeszcze wznowiona, ponieważ wiele punktów wciąż musi przejść poważną modernizację. - Pozostało jeszcze około półtora roku pracy - powiedział przedstawiciel zarządu. Modernizacje obejmą około 200 starszych sklepów o powierzchni od 600 do 800 metrów kwadratowych. Aby poprowadzić ten proces, Lidl powołał nowego dyrektora ds. nieruchomości, Guillaume'a Calcoena.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum