Dyrektor Aldi: Duża część naszych marek własnych jest produkowana w Polsce

Marka własna to nadal nasz główny element wyróżniający wśród ofert konkurencji. Z perspektywy klienta głównie ze względu na dobrą cenę i jakość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
- W naszych sklepach klienci znajdą szeroką gamę artykułów marek własnych w różnych segmentach cenowych. Od produktów codziennego użytku - jak w przypadku marki wód mineralnych Santa Marta czy nabiału Milsani - po markę premium Gourmet - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
- Na szczególną uwagę zasługują nasze bestsellery, kawy marki własnej Markus czy czekolady marki Château - podkreśla.
Przeczytaj także:
- Posiadamy marki własne odpowiadające na zmieniającą się świadomość ekologiczną i żywieniową klientów, jak np. GutBio z unijnym logiem produkcji ekologicznej, gwarantującym brak sztucznych nawozów i konserwantów czy produkty rybne Golden Seafood czy Fjördens ze znakiem MSC, gwarantującym zrównoważony połów i ochronę oceanów - mówi.
Dodaje, że duża część naszych marek własnych jest produkowana w Polsce. - Udział artykułów marki własnej w naszych sklepach jest podobny do średniego poziomu rynkowego - mówi.
Przeczytaj także:
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
wrocek 2018-08-14 16:30:47
Widziałem kiedyś pana dyrektora na otwarciu sklepu we Wrocławiu. Chcąc pokazać swoje zaangażowanie zapewne, wykładał skrzynki na owocach i warzywach. Niby super ale robił to w lateksowych rękawiczkach co świadczy o braku zrozumienia dla tematu :)
-
Czytelnik 2018-08-08 16:50:43
Kiedy sklep nr 028 bedzie przebudowany na koncept aniko? Sasiednie sklepy sa przerobione, a 028 wyglada jak wygladal. A z tego co kojarze pisano, ze DO KONCA LIPCA WSZYSTKIE BEDA PRZEBUDOWANE. Moze DlaHandlu sie zapyta sieci Aldi, dlaczego ten sklep nie jest przebudowany?
-
DJ pepe 2018-08-06 21:59:41
polskie czyli kiepskie marne. dobre produktu u was to wyłącznie te z Niemiec i innych krajów eu
- 15:07 Nieofilcjalnie: 1 lutego ruszą galerie handlowe
- 14:38 Konfederacja Lewiatan: rosną zdolności produkcyjne fabryk
- 14:26 Sphinx pod ścianą
- 13:51 Producent pieczywa dla sieci handlowych rozbudowuje piekarnię w Nowej Soli
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 13:02 Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi
- 12:51 CBOS: w styczniu nieznacznie pogorszyły się nastroje na rynku pracy
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.