Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor Aldi: Duża część naszych marek własnych jest produkowana w Polsce

Marka własna to nadal nasz główny element wyróżniający wśród ofert konkurencji. Z perspektywy klienta głównie ze względu na dobrą cenę i jakość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
Reklama

- W naszych sklepach klienci znajdą szeroką gamę artykułów marek własnych w różnych segmentach cenowych. Od produktów codziennego użytku - jak w przypadku marki wód mineralnych Santa Marta czy nabiału Milsani - po markę premium Gourmet - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

- Na szczególną uwagę zasługują nasze bestsellery, kawy marki własnej Markus czy czekolady marki Château - podkreśla.

- Posiadamy marki własne odpowiadające na zmieniającą się świadomość ekologiczną i żywieniową klientów, jak np. GutBio z unijnym logiem produkcji ekologicznej, gwarantującym brak sztucznych nawozów i konserwantów czy produkty rybne Golden Seafood czy Fjördens ze znakiem MSC, gwarantującym zrównoważony połów i ochronę oceanów - mówi.

Dodaje, że duża część naszych marek własnych jest produkowana w Polsce. - Udział artykułów marki własnej w naszych sklepach jest podobny do średniego poziomu rynkowego - mówi.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum