Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor Aldi: Wyróżnia nas prostota i przejrzystość oferty

-  W najnowszym zestawieniu Global Brand Simplicity Index marka Aldi czwarty raz z rzędu znalazła się obok Google’a, Ikei, Netflixa w top 10 firm, które oferują najbardziej intuicyjne oraz przystępne produkty i usługi. Jak zwrócono uwagę w badaniu, Aldi wyróżnia się spójnością komunikacji, przystępnymi cenami i jakością produktów. Dzięki przebudowom, możemy też pochwalić się jasnymi, przestronnymi wnętrzami naszych sklepów oraz przejrzystym układem i prezentacją asortymentu, co przekłada się na wygodę zakupów - mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
Reklama

- We wszystkich sklepach Aldi w Polsce asortyment jest zbliżony. Jest on dostosowany oczywiście do powierzchni sklepu, jednak w głównej mierze, niezależnie od lokalizacji, klient znajdzie swoje ulubione produkty w każdym sklepie naszej sieci. Planujemy asortyment w oparciu o specyfikę rynku, lokalne zwyczaje, oczekiwania klientów, co nie wyklucza tego, że w różnych krajach klienci znajdą flagowe produkty, które sprawdzają się na wielu rynkach - wyjaśnia Oktawian Torchała.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum