Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor Auchan: Przypieszył rozwój segmentu marek własnych

Chcemy wyjść poza tradycyjną rolę detalisty i stać się swego rodzaju projektantem asortymentu, aby móc zaoferować konsumentom produkty dobre, prozdrowotne i lokalne - z Radosławem Dacem, dyrektorem Produktów Auchan Retail Polska rozmawia Olimpia Wolf.
Reklama

Olimpia Wolf: Czy segment marek własnych rozwija się u Państwa szybciej niż przed pandemią? 

Radosław Dac: Segment marek własnych rozwija się obecnie zdecydowanie szybciej, gdyż taka jest strategia firmy, która nie była powiązana z pandemią. Stawiamy na rozwój przede wszystkim produktów marki Pewni Dobrego, których produkcja jest w ramach Odpowiedzialnego Partnerstwa Współpracy - czyli umów z rolnikami i hodowcami, które skracają łańcuch dostaw i stawiają na ograniczenie pestycydów, dobrostan zwierząt i zrównoważone warunki uprawy, czy hodowli. 

O sukcesie marki własnej decyduje przede wszystkim wysoka jakość, skład, pochodzenie oraz cena produktu. Ważne jest, aby spełniały one aktualne potrzeby klientów. Klienci oczekują coraz częściej, aby na przykład opakowanie wyprodukowane było z materiałów pochodzących z recyklingu. Stąd niezwykle ważna jest komunikacja i rozwijanie świadomości klientów.

Więcej na portalspzotwczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.