Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor Biedronki: 40 proc. sprzedaży generują artykuły świeże

- Jednym z priorytetów, wyróżniającym nas wśród konkurencji jest bardzo dynamiczne rozwijanie oferty produktów świeżych, takich jak: nabiał, owoce i warzywa, czy mięso i wędliny. Ofertę budujemy w oparciu o polskie produkty. Jeszcze kilka lat temu trudno było sobie wyobrazić, że 40 proc. sprzedaży sklepów Biedronka, określanych jako dyskontowe, będą generować artykuły świeże, ale stało się to faktem - mowi w ozmowie z seriwsem www.portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny Biedronki.
Reklama

- Stosunkowo niedawno zaczęliśmy również mocno inwestować w dział z winami z wyższej półki. Po niedługim czasie okazało się, że 12 proc. rynku win szlachetnych w Polsce należy do Biedronki. Ten przykład pokazuje, że staramy się dostarczać klientowi to, czego potrzebuje - tak jak oczekiwał win bardzo dobrej jakości, ale w przystępnej cenie - mówi Tomasz Suchański.

 - Moim zdaniem dzielenie rynku na dyskonty, supermarkety, czy hipermarkety jest dobre dla ludzi, którzy profesjonalnie zajmują się rynkiem. Dla klienta robiącego codzienne zakupy ten podział praktycznie przestaje mieć znaczenie. W przypadku dyskontów, operatorzy coraz mocniej idą w kierunku szeroko pojmowanego sklepu "convenience", ale nie chodzi tylko o to, aby być blisko klienta, ale także, aby zaspokoić jego oczekiwania w najwygodniejszy dla niego sposób bez rezygnowania z niskiej ceny - dodaje dyrektor Biedronki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.