Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor Biedronki: Unikamy nadmiernej komercjalizacji świąt

- Ze szczególną starannością i dużym wyprzedzeniem dobieramy artykuły, które znajdą się w asortymencie świątecznym sieci Biedronka. Staramy się jednak unikać nadmiernej komercjalizacji świąt i ze sprzedażą ruszamy wtedy, kiedy nasi klienci zaczynają rozglądać się za takimi produktami, szukając pomysłów na prezent lub na przygotowanie świątecznego stołu - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Reklama
- Pierwsze produkty pojawiają się u nas na początku listopada, a w ciągu kolejnych tygodni stopniowo rozszerzamy świąteczny asortyment - dodaje dyrektor Biedrobnki.

Tomasz Suchański podkreśla, że Biedronka jest jednym ze sklepów najczęściej wybieranych na świąteczne zakupy. - Klienci poszukują wtedy dań i produktów, które stanowią podstawę do przygotowania potraw świątecznych. Chciałbym podkreślić, że dziewięć na dziesięć produktów, oferowanych w sklepach Biedronka, pochodzi z Polski - doskonale wpisują się one w tradycje świąteczne Polaków. Bardzo duże znaczenie w tym okresie ma utrzymanie stałej dostępności artykułów świeżych, takich jak owoce i warzywa, nabiał, świeże mięsa i ryby. Bardzo chętnie klienci kupują u nas również dekoracje do stołu wigilijnego, jak i produkty przeznaczone na prezenty lub upominki, na przykład słodycze oraz zabawki.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.