Dyrektor Biedronki: W dużych miastach nie ma pełnego nasycenia sklepami
Według Tomasz Suchańskiego, dyrektora generalnego sieci Biedronka w największych polskich aglomeracjach takich jak: Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław, czy Trójmiasto jest jeszcze dużo miejsca na nowe sklepy Biedronki.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Naszym zdaniem w dużych miastach nie ma pełnego nasycenia sklepami. Nasz plan ekspansji koncentruje się właśnie na największych aglomeracjach. W tym roku prawie 50 proc naszych sklepów powstanie właśnie tam - wyjaśnia Tomasz Suchański w rozmowie z biznes.pl.
W tym roku Biedronka otworzyła już 80 sklepów, a planuje uruchomić ok. 170 kolejnych placówek. Tak jak pisał już serwis portalspozywczy.pl na początku października w Łodzi ruszy 2000. sklep Biedronki w Polsce.
Dyrektor generalny potwierdził plan otwarcia 3000 sklepów w Polsce. - W 2015 roku chcemy mieć 3000 sklepów. Nie widzę zagrożenia dla realizacji tego planu. W Polsce jest jeszcze miejsce na nowe sklepy Biedronki - dodał Tomasz Suchański.
Sieć Biedronka należy do portugalskiej grupy Jeronimo Martins. Spółka prowadzi w Polsce ok. 2000 sklepów detalicznych, rozwija także sieci drogerii, aptek i kawiarni.
Reklama