Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor Biedronki: W dużych miastach nie ma pełnego nasycenia sklepami

Według Tomasz Suchańskiego, dyrektora generalnego sieci Biedronka w największych polskich aglomeracjach takich jak: Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław, czy Trójmiasto jest jeszcze dużo miejsca na nowe sklepy Biedronki.
Reklama
- Naszym zdaniem w dużych miastach nie ma pełnego nasycenia sklepami. Nasz plan ekspansji koncentruje się właśnie na największych aglomeracjach. W tym roku prawie 50 proc naszych sklepów powstanie właśnie tam - wyjaśnia Tomasz Suchański w rozmowie z biznes.pl.

W tym roku Biedronka otworzyła już 80 sklepów, a planuje uruchomić ok. 170 kolejnych placówek. Tak jak pisał już serwis portalspozywczy.pl na początku października w Łodzi ruszy 2000. sklep Biedronki w Polsce.

Dyrektor generalny potwierdził plan otwarcia 3000 sklepów w Polsce. - W 2015 roku chcemy mieć 3000 sklepów. Nie widzę zagrożenia dla realizacji tego planu. W Polsce jest jeszcze miejsce na nowe sklepy Biedronki - dodał Tomasz Suchański.

Sieć Biedronka należy do portugalskiej grupy Jeronimo Martins. Spółka prowadzi w Polsce ok. 2000 sklepów detalicznych, rozwija także sieci drogerii, aptek i kawiarni.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum