PARTNER PORTALU

Dyrektor BMC: Wielkie sieci stawiają zaporowe warunki współpracy

www.portalspozywczy.pl 7 lipca 2014 16:29

Wielkie sieci handlowe są dla nas trudno dostępne, głównie przez bardzo wymagające warunki współpracy, jakie proponują małym dostawcom. Niestety, wielu oczekiwań dużych sieci handlowych małe przedsiębiorstwa nie są w stanie spełnić, tym bardziej na początku współpracy, kiedy sieci oczekują opłat związanych z samym zaistnieniem produktów w ich sklepach - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Jakubowski, dyrektor ds. produkcji i handlu w BMC.

Firma z Władysławowa rozwija się na rynku tradycyjnym, na którym znalazła wielu odbiorców - hurtownie rybne, hurtownie spożywcze i grupy handlowe. Dzięki temu BMC jest obecne w sieciach handlowych, m.in. takich jak MarcPol, Piotr i Paweł, Hitpol, Passa, Lewiatan, Sezamek czy ABC.
Jak zdradza Jakubowski, wyniki sprzedażowe BMC są stabilne, z lekką tendencją wzrostową. W roku bieżącym, dzięki wprowadzeniu na rynek szerszej oferty, producent konserw planuje wzrost sprzedaży w stosunku do 2013 r. na poziomie między 5 proc. a 7 proc.
BMC na ten moment nie sprzedaje swoich produktów poza granice Polski. - Aczkolwiek dzięki współpracy z firmami eksportującymi w różnych krajach można odnaleźć nasze konserwy np. w małych sklepach polonijnych na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Australii - tłumaczy Jakubowski. 

PPHU BMC Władysławowo rozpoczęło swoją działalność w 1990 roku. Firma zatrudniająca ok. 150 osób produkuje konserwy rybne od 1993 r. W jej portfolio znajduje się ok. 70 różnych produktów. Właścicielem BMC jest Jerzy Szczepankowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9865
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.