Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor Carrefour: Organizowanie eventów w CH zwiększa odwiedzalność o 30 proc.

Organizowanie eventów w naszych centrach handlowych skutkuje wzrostem odwiedzalności obiektów średnio o 30 procent. – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska. Jak podaje spółka, największym powodzeniem cieszą się wydarzenia o charakterze prorodzinnym, atrakcje sezonowe jak np. zlot food-trucków,  czy spotkania z celebrytami.
Reklama

Eventy organizowane na terenie centrów handlowych, to jedna z najczęstszych form spędzania czasu wolnego przez klientów tych obiektów. Potwierdzają to między innymi wyniki badań zaprezentowane przez Colliers International w raporcie pt. „Nadchodzi zmiana. Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”. Zaraz po kinie i wizycie w punktach gastronomicznych, respondenci wskazywali właśnie różnorodne animacje.

- Eventy to nieodłączny element strategii naszych największych centrów handlowych. Organizowane przez nas wydarzenia skutkują wzrostem odwiedzalności obiektów średnio o 30 procent. W osiąganiu takich wyników kluczowy jest oczywiście dobór atrakcji. Aby event był efektywny, a więc przełożył się na wyniki galerii, musi przede wszystkim odpowiadać na oczekiwania lokalnej społeczności – mówi  Ewa Karska.

Wśród organizowanych wydarzeń przeważają te o charakterze prorodzinnym, jak np. cykl spotkań edukacyjnych dla dzieci organizowany w gdańskiej Galerii Morena czy koncepty oparte na licencjach, które cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród najmłodszych, jak i ich opiekunów. Potwierdza to sukces m.in. spotkania z Maszą i Niedźwiedziem – bohaterami popularnej animacji dla dzieci – które miało miejsce w białostockiej Galerii Zielone Wzgórze. Wydarzenie zgromadziło blisko 20,5 tysiąca osób.

Sporym zainteresowaniem cieszą się również sezonowe atrakcje przygotowane przez zarządcę obiektów, np. zloty food trucków, które już w zeszłym roku zjednały sobie fanów.

- Uwagę klientów skutecznie przyciągają również działania z zakresu celebrity marketing. Na przykład spotkanie z Magdą Gessler, na które zaprosiliśmy klientów Galerii Gryf w czerwcu br., przełożyło się na wzrost odwiedzalności obiektu o 22 procent w stosunku do przeciętnej soboty – dodaje Ewa Karska. Podobne wyniki zanotowano także w Galerii Zdrój w Jastrzębiu-Zdroju, gdzie w czerwcu br. odbył się event pt. „Plejada Gwiazd”.

Wyraźny wzrost wskaźnika footfall widać również podczas akcji prosprzedażowych organizowanych na terenie centrów handlowych Carrefour, szczególnie tych, w których do zdobycia są atrakcyjne nagrody.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum