PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Dyrektor Carrefoura: Omnichannel jest dla nas priorytetem

www.portalspozywczy.pl 29 maja 2018 10:46

Priorytetem dla sieci handlowej Carrefour są wszelkiego rodzaju rozwiązania digitalowe. To klucz do rozwoju handlu dla Carrefoura – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

– Dłuższy czas pracowaliśmy nad wdrażaniem nowych technologii i obecnie w naszych sklepach widzimy efekty tych działań: e-commerce, usługa click & collect, Scan & Go, aplikacja mobilna, SąSiatki. Finalnie zebraliśmy to wszystko w naszym hipermarkecie w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie, w którym klienci mają do dyspozycji pełen wachlarz digitalowych rozwiązań – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Lipka, dyrektor supermarketów w Carrefour Polska.

Dlaczego technologie cyfrowe są ważne dla Carrefoura? – Zastosowanie digitalu w naszych wszystkich formatach jest czymś, co pozwala na wyróżnienie się na rynku, czymś, co tworzy omnichannel, który jest dla nas priorytetem – tłumaczy Marek Lipka.

– Naszą rolą jest dążenie do tego, że kiedy klient pomyśli o robieniu zakupów, to pomyśli o tym, że chce i może robić je w Carrefourze. Niezależnie od tego, który kanał wybierze – czy to będzie supermarket, hipermarket, sklep convenience czy sklep internetowy, nie musi się zastanawiać, gdzie ma kupić dany produkt, ale wybrać Carrefour jako markę, która oferuje poszukiwane przez niego produkty – dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7668

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    6,64

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.