Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor ekspansji Tesco: Dla lokalizacji ważna jest siła nabywcza mieszkańców

Atrakcyjność lokalizacji w małych czy większych miastach zależy od wielu czynników, z których najważniejszym jest samo położenia danej nieruchomości. Liczy się również to, czy przyszły sklep będzie blisko klientów, czy będą do niego mogli bezpiecznie dojść lub dojechać, wreszcie czy będzie we właściwy sposób widoczny - wyjaśnia Paweł Dworak, dyrektora ds. ekspansji Tesco Polska.
Reklama

Jednak dobra lokalizacje bez odpowiednich zapisów prawa lokalnego lub warunków zabudowy będzie dla nas bezwartościowa, gdyż taka sytuacja uniemożliwi wybudowanie sklepu. Równie ważna, jak wymienione poprzednio czynniki, jest cena. Cena powinna być adekwatna do
potencjału rynku, na którym chcielibyśmy sytuować nasz sklep. Niebagatelną sprawą jest również siła nabywcza lokalnej społeczności. Innymi słowy, ile mieszkańcy mogą i chcą wydawać w nowym sklepie. Uważam te czynniki za najważniejsze i proporcjonalnie ważące na decyzji inwestycyjnej. Nie można również zapominać o otwartości władz lokalnych na nowego inwestora. Za każdym razem liczymy, że w toku
rozmów, negocjacji uda się znaleźć rozwiązania satysfakcjonujące lokalną społeczność, władze lokalne oraz Tesco  przyznaje Paweł Dworak.

 

Zainteresowaniem Tesco cieszą się zarówno małe miasteczka - już od kilku tysięcy mieszkańców - jak i największe metropolie.
Niezmiennie strategia rozwoju sieci oparta jest na wielu formatach sklepów, poczynając od supermarketów o powierzchni sali sprzedaży od 400 mkw, poprzez kompaktowe hipermarkety, kończąc na sklepach o powierzchni 12 tys mkw.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.