Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor Frosty: Marki własne największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki

Marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy Frosty na Polskę i Europę Centralną.
Reklama
Sieci cały czas rozwijają segment marek własnych. Część producentów żywności widzi w tym szansę na współpracę i skokowe zwiększenie sprzedaży, inni podkreślają zagrożenie, jakie private labels stanowią dla rynku produktów brandowych. W ocenie Pawła Wojciechowskiego marki własne są największym zagrożeniem dla marek z najniższej półki. - Dla produktów markowych stają się konkurencją, choć stosunkowo niska cena produktów marek prywatnych wiąże się z pewnymi różnicami w jakości oferowanych produktów, wciąż na korzyść produktów markowych - zaznacza dyrektor handlowy Frosty.

Równocześnie dyskonty zaczynają na stałe wprowadzać do swojej oferty produkty markowe znanych producentów, np. dania gotowe czy przetwory. - Na pewno możliwość wejścia ze stałą ofertą do sieci dyskontów to dla producenta świetna okazja do powiększenia sprzedaży - komentuje Wojciechowski. - Z drugiej strony dyskonty nie robią tego bezinteresownie. Wprowadzając produkty znanych marek do oferty poszerzają grono swoich klientów, zmieniają swój wizerunek - akcentuje ekspert.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.