Dyrektor generalny Netto: Siła nabywcza Polaków może wzrosnąć
Potencjał rynku handlowego jest duży i siła nabywcza Polaków jeszcze może wzrosnąć, a w dyskontach sieci Netto widoczny jest trend zwiększania wartości koszyka zakupów - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kent Petersen, dyrektor generalny sieci Netto Polska.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Jeszcze przed nami jest wzrost siły nabywczej polskich konsumentów, na razie widać pierwsze symptomy, ale, niestety, średni dochód na głowę nie rośnie tak szybko jak niektóre koszty stałe, które Polacy muszą ponosić, np. ceny ubezpieczeń, wydatki na energię czy czynsze - mówi Petersen.
Należąca do duńskiego koncernu handlowego Dansk Supermarked, sieć dyskontów Netto, jest obecna na naszym rynku od sierpnia 1995 roku, kiedy to otwarty został pierwszy sklep w Szczecinie. W tym roku liczba sklepów Netto może zwiększyć się do około 312.
Reklama