Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor Ikea Centres: Polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową

Mikael Andersson, dyrektor zarządzający Ikea Centres Poland, zauważa w rozmowie z Pulsem Biznesu, że polskie centra handlowe muszą wzmocnić ofertę rozrywkową.
Reklama

Według Andressona w ostatnim czasie znacząco zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków. Konieczna jest zmiana myślenia o centrach - nie jako o miejscu zakupów, ale o miejscu spotkań.

Wpływ na sam wygląd centrum jest olbrzymi. Potrzebują one większych części usługowo-rozrywkowych, zwłaszcza pod kątem rodziny. Potrzebna jest także sezonowa oferta na świeżym powietrzu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum