Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dyrektor JMD: Nasze wyniki w I półroczu były powyżej średniej, lepsze od konkurencji

- Podtrzymujemy, że otworzymy w 2011 roku ponad 200 sklepów, wszystko idzie zgodnie z planem. Do 2015 roku chcemy mieć trzy tysiące sklepów - powiedział w rozmowie z PAP Pedro Pereira da Silva.
Reklama

Poinformował, że w tym roku nakłady inwestycyjne na nowe otwarcia i modernizacje starych sklepów mogą wynieść około 1,2-1,3 mld zł.

Sieć sklepów Biedronka zwiększyła w I poł. 2011 roku sprzedaż o 26,6 proc. (w PLN) do 11,25 mld zł. Wzrost sprzedaży "like-for-like" wyniósł w I poł. 2011 roku 16 proc.

 - Nasze wyniki w I półroczu były powyżej średniej, lepsze od konkurencji. Nie widzimy żadnych większych zmian w drugiej połowie roku, choć oczywiście lato w Polsce było nietypowe i niektóre kategorie produktowe sprzedawały się gorzej, na przykład lody czy napoje, a inne lepiej: herbata, kawa, alkohol- powiedział da Silva.

Jeronimo Martins Dystrybucja działa w Polsce od 1995 roku, zatrudnia ponad 30 tys. pracowników. Sieć Biedronka liczy obecnie około 1750 sklepów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.