Dyrektor RTV EURO AGD: Na rynku elektroniki należy konkurować nie ceną, a wartością dodatkową

Autor: dlahandlu.pl 24 listopada 2020 11:36

Dyrektor RTV EURO AGD: Na rynku elektroniki należy konkurować nie ceną, a wartością dodatkową fot. Grzegorz Wachowicz

Konsekwentnie realizujemy swoją politykę, wdrażając zaawansowane modele predykcyjne i metody liczbowe do zarządzania sprzedażą, digitalizujemy procesy wewnętrzne, a przede wszystkim stawiamy na autonomię i sprawczość w naszych zespołach. To pozwala nam na szybką reakcję i zapewnia nam elastyczność w działaniu - mówi Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD.

Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD

Jakie założenia i cele umożliwiły sieci RTV Euro AGD przetrwanie 30 lat na rynku i wysforowanie się na pozycję lidera?
Firma zaczynała w 1990 roku od jednego sklepu w Warszawie. Takich sklepów było wówczas na rynku bardzo dużo, bo lata 90. to prawdziwa eksplozja przedsiębiorczości. Wiele osób poszukiwało swojego miejsca w biznesie i w nowych realiach gospodarczych, ale naprawdę nieliczne firmy miały pomysł i strategię działania, które pozwoliły im rozwijać się przez kolejne lata, dostrzegać trendy konsumenckie i właściwie na nie odpowiadać.

Od początku RTV EURO AGD stawiało zarówno na technologię, jak i na usługi ułatwiające klientom zakupy. Już w latach 90. oprócz sprzętu AGD firma oferowała dostawę do domu. Jako pierwsza firma w branży w 2005 r. uruchomiła sklep internetowy, a wkrótce potem wprowadziła usługę click & collect. Zadbała o zapewnienie klientom nowatorskich rozwiązań, takich jak dostawa, montaż sprzętu, szybkie finansowanie ratalne i ubezpieczenia, sukcesywnie wprowadzając je do swojej oferty. Patrząc na obecny rynek, to wydaje się oczywiste, ale wówczas to była nowość. Wystarczy wspomnieć, że gdy uruchamiany były nasz e-commerce euro.com.pl, dostęp do internetu miało jedynie 30 proc. polskich gospodarstw domowych, a liczba wyemitowanych kart kredytowych wynosiła 4,2 mln. Ale już wtedy, dzięki obserwacji zjawisk na innych rynkach, wiedzieliśmy, że to będzie kierunek rozwoju nowoczesnego retailu. Teraz nasz sklep internetowy jest numerem 1 na polskim rynku i jednym z czołowych sklepów w Europie.

Na sukces naszej marki składa się z pewnością wiele czynników. Ogromne znaczenie ma również osobowość właścicieli, ich filozofia działania, wizja i odwaga w podejmowaniu decyzji. Aby startując od jednego sklepu, dojść do sieci działającej w modelu omnichannel, dysponującej 300 sklepami stacjonarnymi, dwoma internetowymi, własnym Contact Center, centrami logistycznymi w całym kraju, zatrudniającej 7000 osób, trzeba mieć nie tylko pomysł, ale też być otwartym na nowości, zmiany, dostrzegać szanse biznesowe i trendy, które dopiero się rysują.


  • Paweł 2021-01-12 12:21:02

    Jak Nr 1, jak mediaexpert.pl poziomem trafficu bije was o kilka milionów...

  • Georg 2020-11-24 18:52:08

    Dokonałem kilku zakupów on line w tej firmie i jestem bardzo zadowolony. Wielki wybór produktów bardzo szybka dostawa, bardzo konkurencyjna cena. Kupowałem produkty markowe więc jak dotychczas nie musialem korzystac z serwisu czy rękojmi. Promocje faktycznie mnie skusiły więc plan marketingowy firmy zadziałał :)

  • Rs 2020-11-24 17:49:27

    To właśnie z tą firmą miałem zatarg ponieważ bez mojej zgody wysyłała na mój służbowy email reklamy i informacje o promocjach. Ewodentnie złamano prawo RODO. Nadmieniam, że nie dawałem takiej zgody na co dysponowałem dowodami. Nie pomagały odwołania, emaile. Szczytem była arogancja Pani sekretarki zarządu do której po wielu próbach udało się dodzwonić. Nigdy więcej ani ja prywatnie ani fima, której jestem prezesem nic nie kupi w sklepie RTV EURO AGD.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    7,32

  • Śr

    5,85

  • Min

    4,00

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.