Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyrektor sieci ALDI: Nasze sklepy stają się miejscem codziennych zakupów

Rok 2017 to czas kluczowych i dynamicznych zmian w firmie ALDI. Najistotniejszą w kontekście wyznaczania kierunku rozwoju ALDI w Polsce, było objęcie przez Oktawiana Torchałę stanowiska dyrektora generalnego w sierpniu br. Priorytetem spółki w mijającym roku była modernizacja i przebudowa sklepów ALDI zgodnie z nową koncepcją wizualną.
Reklama

Efektem wprowadzonych zmian są nowoczesne, jasne i przyjazne wystrojem wnętrza gwarantujące przyjazną atmosferę i intuicyjne zakupy. Rewitalizacji poddano również tereny zielone oraz parkingi.  Markety zyskały również więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym - podaje sieć.

Koncentracja firmy na przebudowach i modernizacji sklepów przebiegała równolegle z nowymi otwarciami, w oparciu już o nowy format. Nowo powstałe markety są zlokalizowane głównie w dużych miastach, m.in. Poznaniu, Warszawie czy Wrocławiu.

2017 rok to również duży sukces sieci ALDI w kontekście rozszerzania asortymentu, który został niemal podwojony. Wprowadzane produkty to zarówno lubiane i chętnie wybierane przez konsumentów, ze względu na stosunek jakości do ceny, marki własne ALDI, jak i produkty markowe, szeroko znane na polskim rynku. Analiza trendów rynkowych i sygnałów płynących od klientów, zaowocowała wzbogaceniem asortymentu m.in. w dziale produktów ekologicznych i z zakresu zdrowej żywności, produktów dla dzieci oraz elektroniki czy kosmetyków. Priorytetem dyskontu jest niezmiennie oferta świeża. Sieć może pochwalić się jedną z najbardziej bogatych ofert pieczywa oraz owoców i warzyw. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy 131 rodzajów owoców i warzyw (w tym 15 bio) (dane na podstawie wybranego tygodnia).

Od 2 października br. sieć wprowadziła również nową komunikację promocji pod nazwą „Okazje Tygodnia”, aby zwiększyć dostępność artykułów w okazyjnych cenach i uprościć system promocji. Wyeksponowano „okazje świeże”, w ramach których znajdują się artykuły z asortymentu owoców i warzyw, pieczywa, świeżego mięsa i ryb, a także „okazje na weekend”, obowiązujące od poniedziałku do niedzieli. „Okazje Tygodnia” zastąpiły obowiązującą do tej pory „Super Cenę”.

– Dzięki zmianom które zaszły w sklepach ALDI w 2017 roku, nasze sklepy są coraz częściej wybierane jako miejsce codziennych, kompleksowych zakupów. Klienci doceniają nie tylko atrakcyjne ceny, z którymi jesteśmy kojarzeni, ale postrzegają nasze sklepy jako miejsce przyjazne i nowoczesne, w którym można zaopatrzyć się w różnorodne produkty w ramach licznych grup asortymentowych – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny ALDI Polska.

Sieć ALDI w Polsce liczy obecnie 124 sklepy, zlokalizowane głównie w zachodniej i południowej Polsce. Firma planuje dalszą ekspansję, choć priorytetem spółki w 2018 roku nadal pozostanie przebudowa i modernizacja pozostałych sklepów. Do końca 2018 roku, wszystkie sklepy ALDI zostaną ustandaryzowane zgodnie z nowym formatem, dając klientom we wszystkich lokalizacjach podobne doświadczenia zakupowe. W centrum wszystkich działań jest klient i jego potrzeby. –Chcemy jeszcze mocniej wsłuchać się w nie i odpowiadać na nie zarówno pod kątem naszej oferty, jak i komunikacji – dodaje Oktawian Torchała.

Firma ALDI w Polsce zaangażowana jest w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Misją marki ALDI jest sprostanie wyzwaniom społecznym i ekologicznym. Przykładowo, w 2017 roku wdrożono 3 nowe polityki zakupowe (kawy, herbaty i dobrostanu zwierząt) oraz  aktualizację dotyczącą polityki zakupowej oleju palmowego. Jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, sieć ALDI zobowiązała się do wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego najpóźniej do 2025 r., tym samym przeciwstawiając się niehumanitarnemu traktowaniu zwierząt.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum