PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Dyrektor Stokrotki na EEC Online: Mówimy klientom, aby traktowali nasze sklepy jak paczkomaty

www.portalspozywczy.pl 20 maja 2020 08:49

Dyrektor Stokrotki na EEC Online: Mówimy klientom, aby traktowali nasze sklepy jak paczkomaty Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki, fot. PTWP

Staramy się mówić naszym klientom – traktuj nasz sklep jak paczkomat. Zrób zakupy siedząc wygodnie w domu, następnie przyjedź do naszej placówki i odbierz je szybko, bezpiecznie, bez wchodzenia na salę sprzedaży – mówił Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki podczas debaty online „Sektor spożywczy – branża strategiczna”, która odbyła się 19 maja w ramach EEC Online.

– My w Stokrotce poszliśmy w tym drugim kierunku – staramy się mówić naszym klientom: traktuj nasz sklep jak paczkomat. Zrób zakupy siedząc wygodnie w domu, następnie przyjedź do naszej placówki i odbierz je szybko, bezpiecznie, bez wchodzenia na salę sprzedaży – tłumaczył.

– Nasze doświadczenie internetowe, mimo, że niewielkie, tak naprawdę jest już bogate. Pierwszy sklep internetowy uruchomiliśmy na początku kwietnia, a już na koniec tego miesiąca mieliśmy niemalże sto punktów. Dzisiaj wiemy, że przed nami jest proces doskonalenia tej usługi, czyli optymalizowanie narzędzi, oferty asortymentowej i funkcjonowania w internecie – podkreślił.

– Jako Stokrotka jesteśmy organizacją multiformatową – otwieramy supermarkety, markety, Stokrotki Express. Każdym otwarciem zdobywamy nowe miasta i miejscowości. Teraz uważamy, że przyszedł czas na internet. Jesteśmy przekonani, że to się nam uda. Mamy za sobą silnego gwaranta, którym jest znany i rozpoznawalny brand Stokrotka – podsumował Mirosław Wawryszczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7623
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,99

  • Śr

    1,24

  • Min

    0,85

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.