Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyskonty, eksport, e-commerce - popularna firma kosmetyczna zwiększa sprzedaż

Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum systematyczne zwiększa miesięczne przychody ze sprzedaży. W listopadzie wyniosły one 3,9 mln zł względem 3,3 mln zł rok wcześniej. Narastająco, od stycznia do końca listopada przychody spółki wyniosły 40,7 mln zł – o 33 proc więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.
Reklama

W listopadzie 2022 r. Miraculum wypracowało 1,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w nowoczesnym kanale dystrybucji, do którego spółka zalicza supermarkety, drogerie czy dyskonty. Jest to wzrost o 81 proc. w stosunku do listopada 2022 r. Dobre wyniki odnotował również dział eksportu – przychody z tytułu sprzedaży kosmetyków na rynki zagraniczne w listopadzie 2022 r. wyniosły ponad 1 mln zł.

Miraculum rośnie na rynkach zagranicznych, fot. Facebook/Miraculum Cosmetics
Miraculum rośnie na rynkach zagranicznych, fot. Facebook/Miraculum Cosmetics

Miraculum zwiększa eksport

- W listopadzie dział eksportu zrealizował sprzedaż do stałych klientów. Były to zamówienia dla partnerów z Jordanii, Mołdawii, Hiszpanii i wielu innych. Przygotowujemy się do zatowarowania kontrahenta z Arabii Saudyjskiej o wartości ok. 300 tys. USD, które  zaplanowane jest na I kwartał 2023 roku – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.

W najbliższym czasie planowana jest również realizacja kontraktów podpisanych w pierwszej połowie 2022 r. do klientów z ZEA i Arabii Saudyjskiej. Dodatkowo, spółka podpisała nowy kontrakt z partnerem z Iraku na dystrybucję produktów marki Miraculum w tym kraju (kosmetyki do pielęgnacji twarzy i perfumeria).

 

Miraculum rośnie online

Znacząco wzrosła popularność sklepu internetowego Miraculum. Narastająco, w okresie styczeń-listopad 2022 r. spółka odnotowała przychody z tego tytułu na poziomie 0,33 mln zł., co stanowi wzrost o 96% w stosunku do analogicznego okresu w 2021 roku, kiedy to wyniosły one 0.17 mln zł.

Miraculum produkuje Prastarą

Miraculum powiększyła portfolio o markę PRASTARA, wodę kolońską o zapachu, którego receptura została stworzona w 1682 roku.
- Pracujemy nad odtworzeniem zapachu na podstawie odnalezionej w archiwum receptury  – komentuje Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Woda była produkowana przez Miraculum przez kilkadziesiąt lat w XX wieku. Spółka oprócz wznowienia produkcji planuje odświeżenie wizerunku marki.

Co wiemy o Miraculum

Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum