Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Dyskonty narzuciły strategię sieci Morrisons

Morrisons ogłosił plany obniżenia cen ok. 900 produktów po tym, jak analitycy przewidują świąteczny wzrost sprzedaży w sieciach dyskontowych - Aldi i Lidl.
Reklama

Wszystko wskazuje na to, że dyskonty wygrały świąteczną bitwę na brytyjskim rynku.

Morrisons zapowiedział, że będzie nadal bronił swojego udziału w rynku, obniżając średnio o 20 proc. cenę popularnych produktów.

- Słuchamy klientów, którzy mówią nam, że święta nadszarpnęły ich budżety, więc wycinamy każdy pens z podstawowej oferty - powiedział dyrektor marketingu sieci Morrisons, Andy Atkinson.

Prognozy wskazują, że Morrisons odnotował wzrost sprzedaży detalicznej o 0,5 proc. w okresie świątecznym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum