Dyskonty narzuciły strategię sieci Morrisons
Morrisons ogłosił plany obniżenia cen ok. 900 produktów po tym, jak analitycy przewidują świąteczny wzrost sprzedaży w sieciach dyskontowych - Aldi i Lidl.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Wszystko wskazuje na to, że dyskonty wygrały świąteczną bitwę na brytyjskim rynku.
Morrisons zapowiedział, że będzie nadal bronił swojego udziału w rynku, obniżając średnio o 20 proc. cenę popularnych produktów.
- Słuchamy klientów, którzy mówią nam, że święta nadszarpnęły ich budżety, więc wycinamy każdy pens z podstawowej oferty - powiedział dyrektor marketingu sieci Morrisons, Andy Atkinson.
Prognozy wskazują, że Morrisons odnotował wzrost sprzedaży detalicznej o 0,5 proc. w okresie świątecznym.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama