Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Dystrybutor towarów FMCG notuje zysk za drugi kwartał

Abpol Company Polska S.A., spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, opublikowała wyniki finansowe za drugi kw. br. W tym okresie Abpol miał 34 tys. zł zysku netto, a przychody wyniosły 1.220 tys. zł. Spółce udało się także wprowadzić swoje produkty do kolejnych sieci handlowych.
Reklama
- Spółka zgodnie z planem kontynuuje przebudowę oferty i koncentruje się na najbardziej marżowych produktach. Jednocześnie ogranicza koszty związane z dystrybucją i utrzymaniem. Miniony kwartał był dla firmy bardzo ważnym okresem. Udało się wprowadzić produkty do kolejnych odbiorców - efekty tych działań powinny być widoczne jeszcze w tym roku, oraz zakończyć rozliczenia z jednym z dostawców, co wpłynęło na wysokie koszty finansowe w II kwartale - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny firmy.

Abpol rozszerzył w poprzednim kwartale kanały dystrybucyjne swoich produktów o kolejne sieci handlowe. W kwietniu spółka wprowadziła prezerwatywy marki własnej You&Me do sieci Intermarche. Z kolei w maju produkty Abpolu trafiły do saloników prasowych Kolportera. 

- Spółka do końca roku planuje wprowadzenie swoich produktów jeszcze do minimum 2-3 sieci convinience oraz kilku podmiotów działających w rynku hurtowym. W planach jest też przebudowa i odświeżenie części produktów - dodaje Wejner.

ZWZA spółki zmieniło jej statut i upoważniło zarząd do podwyższenia kapitału zakładowego w ciągu trzech lat o kwotę maksymalnie 2,7 mln zł. Emitent rozważy emisję do 2,7 mln akcji w zależności od potrzeb kapitałowych na dalszy rozwój sprzedaży. Pozyskane środki zostałyby przeznaczone na wprowadzenie produktów do sprzedaży w kanałach nowoczesnych (hipermarkety i dyskonty).

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.